У тезах доповіді зроблено висновок, що легітимації у різні способи потребують усі суб’єкти медичного туризму в Україні незалежно від їх розміру та форми власності. Легітимація дозволяє усувати з ринку суб’єктів, нездатних надавати якісні послуги, чим слугує підтримкою суб’єктам з високими стандартами обслуговування. Також названі три способи легітимації – реєстрація, ліцензування, сертифікація – виконують сигналізаційну функцію, надаючи можливість споживачам зробити об’єктивно вірний вибір надавача послуг з медичного туризму.
In the abstracts of the report, it was concluded that all subjects of medical tourism in Ukraine need identification in various ways, regardless of their size and form of ownership. Legitimation makes it possible to remove from the market entities that are unable to provide quality services, thereby supporting entities with high service standards. Also named are the three methods of legitimation – registration, licensing, certification – perform a signaling function, enabling consumers to make an objectively correct choice of a medical tourism service provider.