У тезах доповіді запропоновано законотворцеві декларувати і реалізувати рівність посадових осіб виконавчої та судової гілок влади із іншими громадянами на прикладі викладачів і науковців. Має бути законодавчо за зразок норми із частини третьої статті 64 «Черговість задоволення вимог кредиторів» Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що у випадку наявного дефіциту бюджету норми законодавства про оплату праці працівникам бюджетних установ, підприємств та організацій повинні виконуватися для усіх таких співробітників пропорційно до розмірів їхніх окладів залежно від наявного розміру видатків бюджету на ці статті витрат.
Також пропонується не позбавляти громадянства злочинця, а краще підвищувати кримінальну відповідальність за дії, що кваліфікуються кримінальним законодавством як прояви тероризму та сепаратизму, або пов’язаного з ними колабораціонізму. Злочинець повинен понести покарання. А позбавлення його громадянства України може свідчити про те, що держава вибачила йому його злочини, виключила його із свого правового поля (що суперечить наведеним вище нормам Конституції і Закону України), і дозволила спокійно проживати в інших країнах, зокрема у країні-агресорці. А це також не сприяє забезпеченню рівності громадян перед законом.
In the abstracts of the report, the lawmaker is asked to declare and implement the equality of officials of the executive and judicial branches of government with other citizens, following the example of teachers and scientists. It should be legislated according to the example of the norm from the third part of Article 64 "Priority of satisfaction of creditors' claims" of the Code of Ukraine on bankruptcy procedures, it is determined that in the case of an existing budget deficit, the norms of the legislation on remuneration of employees of budgetary institutions, enterprises and organizations must be fulfilled for all such employees in proportion to the size of their salaries depending on the available amount of budget expenditures for these expenditure items.
It is also suggested not to deprive the criminal of citizenship, but rather to increase criminal liability for actions qualified by criminal law as manifestations of terrorism and separatism, or related collaborationism. The criminal must be punished. And the deprivation of his Ukrainian citizenship may indicate that the state forgave him for his crimes, excluded him from its legal field (which contradicts the above-mentioned norms of the Constitution and Law of Ukraine), and allowed him to live peacefully in other countries, in particular in the aggressor country. And this also does not contribute to ensuring the equality of citizens before the law.