Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теремецький, Владислав Іванович
dc.contributor.author Дуліба, Євгенія Володимирівна
dc.contributor.author Teremetskyi, Vladyslav
dc.contributor.author Duliba, Yevheniia
dc.date.accessioned 2024-04-23T06:58:47Z
dc.date.available 2024-04-23T06:58:47Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.citation Теремецький В. І., Дуліба Є. В. Сутнісні характеристики військово-цивільних та військових адміністрацій як тимчасових державних органів. Наше право. 2022. № 2. С. 202–210. https://doi.org/10.32782/NP.2022.2.29 uk_UA
dc.identifier.uri https://nashe-pravo.unesco-socio.in.ua/wp-content/uploads/archive/NP-2022-2/NP_2022_2_202.pdf
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/876
dc.description The article examines the essential characteristics of the military-civilian administrations, that were established during the anti-terrorist operation in the territories of Donetsk and Luhansk regions and military administrations that were established in connection with the legal regime of martial law in Ukraine. It is noted that the anti-terrorist operation in the territories of Donetsk and Luhansk regions, the joint forces operation, the war in Ukraine and the legal regime of martial law have led to the need to take measures for the proper organisation of activities of local public authorities and local self-government and the establishment of temporary public authorities – civil-military and military administrations. The peculiarities of public administration by civil-military and military administrations are considered. It is identified and considered the essential characteristics of military-civilian and military administrations, namely, their dual nature, temporary nature of activity, specific features of management, direction, coordination and control over their activities, the list of powers, the right to temporarily restrict constitutional rights and freedoms of a person and a citizen, as well as the rights and legitimate interests of legal entities. It is concluded that the emergence of such temporary state authorities as military-civilian and military administrations in the system of public administration entities indicates that this system is not stable and may change depending on external and internal factors, and may take into account the circumstances occurring in the State. As public administration entities, military-civilian and military administrations are separate parts of a single functional system of public administration entities which have the appropriate legal status determined by laws and are vested with the authority to make public power decisions and implement the public interest. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено сутнісні характеристики військово-цивільних адміністрацій, що були утворені під час проведення антитерористичної операції на територіях Донецької та Луганської областей та військових адміністрацій, які були утворені у зв’язку із веденням правового режиму воєнного стану на території України. Зазначено, що антитерористична операція на територіях Донецької та Луганської областей, операція об’єднаних сил, війна в Україні та ведення правового режиму воєнного стану призвели до необхідності вжиття заходів для належної організації діяльності місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування та створення тимчасових державних органів – військово-цивільних та військових адміністрацій. Розглянуто особливості здійснення публічного адміністрування військово-цивільними та військовими адміністраціями. Виділено та розглянуто сутнісні характеристики військово-цивільних та військових адміністрацій, а саме: дуалістичну природу, тимчасовий характер діяльності, особливості керівництва, спрямування, координації і контролю за їх діяльністю, перелік повноважень, право на тимчасове обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб. Зроблено висновок, що поява у системі суб’єктів публічного адміністрування таких тимчасових державних органів як військовоцивільні та військові адміністрації свідчить про те, що ця система не є сталою і може змінюватися залежно від зовнішніх та внутрішніх факторів, враховувати обставини, що відбуваються в державі. Як суб’єкти публічної адміністрації військово-цивільні та військові адміністрації є відокремленими частинами єдиної функціональної системи суб’єктів публічного адміністрування, що мають відповідний правовий статус, який визначається законами, наділені повноваженнями з ухвалення публічних владних рішень і реалізують публічний інтерес. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Спеціалізоване видавництво «ЮНЕСКО СОЦІО» uk_UA
dc.relation.ispartofseries № 2, 2022;
dc.subject публічне адміністрування uk_UA
dc.subject місцеві органи виконавчої влади uk_UA
dc.subject органи місцевого самоврядування uk_UA
dc.subject військово-цивільні адміністрації uk_UA
dc.subject військові адміністрації uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject державні органи uk_UA
dc.subject органи публічної влади uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject local executive authorities uk_UA
dc.subject local self-government uk_UA
dc.subject military-civilian administrations uk_UA
dc.subject military administrations uk_UA
dc.subject martial law uk_UA
dc.subject government bodies uk_UA
dc.subject public authorities uk_UA
dc.title Сутнісні характеристики військово-цивільних та військових адміністрацій як тимчасових державних органів uk_UA
dc.title.alternative The essential characteristics of the military-civilian and military administrations as the temporary state authorities uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi 10.32782/NP.2022.2.29
dc.identifier.udc 342.951:351.86


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу