Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теремецький, Владислав Іванович
dc.contributor.author Фастовець, Наталія Валеріївна
dc.contributor.author Teremetskyi, Vladyslav
dc.contributor.author Fastovets, Nataliia
dc.date.accessioned 2023-11-26T10:19:11Z
dc.date.available 2023-11-26T10:19:11Z
dc.date.issued 2023-10-11
dc.identifier.citation Теремецький В.І., Фастовець Н.В. Правове регулювання адміністративної відповідальності за вчинення мобінгу в Україні. Наукові записки. Серія: Право. 2023. Вип. 14. С. 84–89. https://doi.org/10.36550/2522-9230-2023-14-84-89 uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-7365-08-1
dc.identifier.issn 2522-9230
dc.identifier.uri https://pravo.cuspu.edu.ua/index.php/pravo/article/view/261/263
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/773
dc.description Abstract The scientific article is devoted to the legal regulation of administrative responsibility for mobbing in Ukraine. The scientific works of researchers who tried to define the concept and types of mobbing are studied. The norms of legislative acts that establish administrative responsibility for mobbing and fix the concepts and forms of mobbing are studied. The authority of the State Labor Service of Ukraine to investigate cases of mobbing and draw up protocols for administrative offenses is described. It is stated that the receipt of a complaint about mobbing in the organization is the basis for conducting an unscheduled inspection by the State Labor Service. The powers of inspectors during the check, which are necessary for the investigation of cases of mobbing, are determined. Separate forms of mobbing are analyzed. Recommendations are given on showing the different types of mobbing in the protocol of an administrative offense commission. The powers of courts (judges) to hold individuals who have committed mobbing to administrative responsibility are determined. We think that the definition of mobbing in Art. 2-2 CLL of Ukraine is terminologically overloaded. To improve the legal regulation of bringing to administrative responsibility individuals who have committed mobbing it is suggested introducing changes and additions to the current legislation. Provide for mandatory unscheduled inspection of the enterprise by the State Labor Service in the event of receiving a mobbing application. Refusal to approve an unscheduled check by the central executive authorities is not allowed in this case. It is necessary to establish in the Regulations on the State Service of Ukraine on labor matters the powers regarding countering any manifestations of discrimination, in particular, mobbing. It is suggested creating a nationwide register of enterprises where mobbing has been discovered. Key words: mobbing, administrative responsibility, crime, psychological pressure, harassment, economic pressure. uk_UA
dc.description.abstract Наукову статтю присвячено правовому регулюванню адміністративної відповідальності за мобінг в Україні. Вивчено наукові праці вчених, які досліджували вказану проблематику, зокрема в аспекті формулювання визначень поняття мобінгу та його різновидів. Досліджено норми законодавчих актів, які встановлюють адміністративну відповідальність за мобінг, закріплюють поняття і форми мобінгу. Надано характеристику повноваженням Державної служби України з питань праці щодо розслідування випадків мобінгу та складання протоколів про адміністративні правопорушення. Вказано, що надходження скарги про мобінг в організації є підставою для проведення позапланової перевірки Державною службою з питань праці. Визначено повноваження інспекторів під час проведення перевірки, які необхідні для розслідування випадків мобінгу. Проаналізовано окремі форми мобінгу. Надано рекомендації щодо відображення у протоколі про вчинення адміністративного правопорушення окремих різновидів мобінгу. Визначено повноваження судів (суддів) щодо притягнення до адміністративної відповідальності фізичних осіб, які вчинили мобінг. Наголошено, що визначення мобінгу, передбачене у ст. 2-2 КЗпП України, є термінологічно переобтяженим. Для вдосконалення правового регулювання притягнення до адміністративної відповідальності фізичних осіб, які вчинили мобінг, запропоновано внести зміни і доповнення до чинного законодавства. Запропоновано передбачити обов’язкове здійснення позапланової перевірки підприємства Державною службою з питань праці у випадку надходження заяви про мобінг. При цьому вказано, що відмова у погодженні проведення позапланової перевірки центральними органами виконавчої влади у цьому випадку не повинна допускатися. Обґрунтовано доцільність у Положенні про Державну службу України з питань праці закріплення повноваження щодо протидії будь-яким проявам дискримінації, зокрема, мобінгу. Запропоновано створити загальнодержавний реєстр підприємств, на яких були виявлені факти мобінгу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries № 14 (2023);
dc.subject мобінг uk_UA
dc.subject трудовий колектив uk_UA
dc.subject трудові права працівника uk_UA
dc.subject адміністративна відповідальність uk_UA
dc.subject правопорушення uk_UA
dc.subject психологічний тиск uk_UA
dc.subject цькування uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject економічний тиск uk_UA
dc.title Правове регулювання адміністративної відповідальності за вчинення мобінгу в Україні uk_UA
dc.title.alternative Legal Regulation of Administrative Liability for Mobbing in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi 10.36550/2522-9230-2023-14-84-89


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу