Піднято проблему кореспондування можливості отримання допомоги із обласного чи міського бюджету із державною реєстрацією суб’єктів підприємництва саме у цій області чи місті. Така прив’язка виглядає доречною. Отримувати допомогу з місцевого бюджету мають ті підприємці, які раніше своїми податковими відрахуваннями цей бюджет наповнювали. Проблема виникла у зв’язку із тим, що на практиці певна кількість суб’єктів підприємництва фізично здійснює господарську діяльність у регіонах, а зареєстрована в установленому законом порядку у Києві, Харкові чи іншому, як правило великому, місті. У такому випадку суб’єкту господарювання слід звертатися із заявою про надання допомоги або відшкодування збитків до військово-цивільної адміністрації за місцем своєї реєстрації. Проте видається, що місце сплати податків тут відіграватиме більше значення, ніж місце реєстрації. Тому у випадку сплати суб’єктом підприємництва податків до бюджету за місцем фактичного здійснення господарської діяльності, що відрізняється від місця реєстрації, саме туди і слід звертатися за фінансовою допомогою через збитки, понесені внаслідок воєнних дій. Видається важливим проінформувати місцеві військово-цивільні адміністрації про врахування факту місця сплати податків під час прийняття та внесення змін до локальних актів, якими визначається порядок надання допомоги суб’єктам господарювання, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру.
The problem of matching the possibility of receiving aid from the regional or city budget with the state registration of economic entities in this region or city was raised. Such a binding seems appropriate. Those entrepreneurs who previously filled this budget with their tax deductions can receive help from the local budget. The problem arose due to the fact that, in practice, a certain number of business entities physically carry out economic activities in the regions, and are registered in accordance with the procedure established by law in Kyiv, Kharkiv or another, as a rule, large city. In this case, the economic entity should apply for assistance or compensation to the military-civilian administration at the place of its registration. However, it seems that the place of payment of taxes will play a greater role here than the place of registration. Therefore, in case of payment of taxes by the subject of entrepreneurship to the budget at the place of actual implementation of economic activity, which is different from the place of registration, it is there that one should apply for financial assistance due to losses incurred as a result of military actions. It seems important to inform local military-civilian administrations about taking into account the fact of the place of tax payment when adopting and making changes to local acts, which determine the procedure for providing assistance to economic entities affected by an emergency situation of a military nature.