У тезах доповіді запропоновано: 1) визначити, що будь-які посадові особи мають узгоджувати зміст стратегічно важливої інформації, повʼязаної із організацією життєдіяльності населення та роботи органів виконавчої влади із представниками ЗСУ. Інформацію, що стосується діяльності будь-яких підрозділів ЗСУ на будь-яких територіях України, коментувати посадовим особам цивільних органів виконавчої влади слід заборонити; 2) журналістам, блогерам та будь-яким іншим особам слід заборонити надавати стратегічно-важливу інформацію без посилання на першоджерело. Інформація з посиланням на певну посадову особу повинна передаватися дослівно, а в письмових джерелах у паперових чи електронних носіях має братися у лапки. Після цього особа може коментувати таку інформацію, зазначивши, що це її особистий аналіз та її особиста думка. Відповідно, порушення цих двох приписів має бути сформоване у Кодексі України про адміністративні правопорушення як склад правопорушення, а це діяння, вчинене повторно, свідомо або якщо завдало тяжкі наслідки, – навіть у Кримінальному кодексі України як склад злочину.
The thesis of the report proposes: 1) to determine that any officials should coordinate the content of strategically important information related to the organization of life activities of the population and the work of executive authorities with representatives of the Armed Forces. Officials of civil executive bodies should be prohibited from commenting on information related to the activities of any units of the Armed Forces in any territories of Ukraine; 2) journalists, bloggers and any other persons should be prohibited from providing strategically important information without reference to the original source. Information with reference to a certain official should be given verbatim, and written sources in paper or electronic media should be enclosed in quotation marks. After that, the person can comment on such information, noting that this is their personal analysis and their personal opinion. Accordingly, the violation of these two prescriptions should be established in the Code of Ukraine on Administrative Offenses as a component of the offense, and this act, committed repeatedly, knowingly or if it caused serious consequences, even in the Criminal Code of Ukraine as a component of the crime.