Велика кількість галузей та сфер виробництва, державних контролюючих органів, їх функцій, прав та обов’язків уможливлюють здійснення контролю (нагляду) за діяльністю суб’єктів господарювання кількома державними органами та/або їх посадовими особами одночасно. Це як мінімум викликає незручності у роботі суб’єктів господарювання, діяльність яких контролюють. Для зменшення впливу таких незручностей нами було зроблено пропозицію щодо проведення систематизації норм і нормативних актів про державний нагляд (контроль) за господарською діяльністю шляхом інкорпорації. Сьогодні можна додатково запропонувати максималізувати вдосконалення законодавства про недержавний (внутрішній) контроль у діяльності суб’єктів господарювання. Завдяки поєднанню заходів державного і недержавного (внутрішнього) контролю у сфері господарювання можна підвищити ефективність боротьби із негативними явищами в економіці, зокрема, знизити частку її «тінізації».
In the development of our previous proposals were further requested to maximize the improvement of legislation on non-state (internal) control in the activities of economic entities. Thanks to a combination of state and non-state (internal) control measures in the economic sphere, it is possible to increase the effectiveness of combating againts negative phenomena in the economy, in particular, to reduce the share of its “shadowing”.