Щоб конкретизувати критерій якості стосовно освітніх послуг, знову звернемося до застосування порівняння. При наданні послуг адвокатом може бути передбачено його стимулювання за досягнення задоволення позову, зняття арешту з майна тощо. Однак тут також не все залежить від знань та вмінь адвоката, оскільки є об’єктивні обставини справи і суб’єктивне ставлення до них з боку інших учасників процесу – судді, іншої сторони, свідків, третіх осіб. Але незалежно від результату адвокат повинен отримати винагороду. Так само при виграші матчу професійною спортивною командою кожен із гравців отримує певне додаткове грошове стимулювання. Хоча тут також не все залежить тільки від вмінь та навичок гравця. Але незалежно від результату спортсмен повинен отримати винагороду. Це стосується і договору про надання медичної послуги. Аналогічним чином повинно вирішуватися і питання про надання освітніх послуг. Критерієм вимірювання якості освітньої послуги може бути вступ учня-споживача послуги до ВНЗ, отримання студентом-споживачем диплому бакалавра, спеціаліста або магістра, захист аспірантом чи докторантом-споживачем дисертації, виграш випускником-студентом конкурсу на зайняття певної престижної вакантної посади тощо.
The criterion for measuring the quality of educational services may be joining the student-consumer services to college, getting a student-consumer bachelor's degree, master's or specialist, or doctoral graduate, protection of consumers thesis-winning graduate student competition to engage certain prestigious office vacant and so on.