Держава повинна не лише контролювати ефективність надання освітніх послуг, фінансувати освітню діяльність, але й сприяти розвитку освітніх закладів різних рівнів, що утворені у різних організаційно-правових формах суб’єктів господарювання на основі володіння, використання та розпорядження майном на основі різних його правових режимів (зокрема надавати лідерам освітнього процесу замовлення на підготовку фахівців для державних потреб; іншим закладам – замовлення на підготовку фахівців для потреб муніципальних утворень; стимулювати усі освітні заклади надавати різноманітні освітні й інші послуги, щоб у підсумку знизити видатки державного бюджету).
The state should not only monitor the effectiveness of educational services, finance educational activities, but also promote the development of educational institutions of different levels, which are formed in different legal forms of business entities based on the possession, use and disposal of property based on its various legal regimes (including leaders provide educational process order for training for public use, other institutions - order for training to the needs of municipalities, to encourage all educational institutions to provide a variety educational and other services to eventually reduce state budget expenditures).