Надано коментар пропозиціям Е.М. Деркач, зокрема підтримано структуру проєкту Транспортного кодексу України. До Загальної частини доцільно включити універсальні положення щодо усіх видів транспорту: загальні положення, визначення основних понять, що вживаються в тексті кодексу; принципи транспортної діяльності; засади державного управління та регулювання у галузі транспорту; тарифи, збори, плата у галузі транспорту; технічне регулювання у галузі транспорту; ліцензування у галузі транспорту; забезпечення безпеки на транспорті; загальні положення про інфраструктуру транспорту; розвиток конкуренції у галузі транспорту; державно-приватне партнерство у галузі транспорту; організація транспортної діяльності; учасники транспортних відносин; окремі види господарської діяльності у галузі транспорту (перевезення вантажів, транспортно-експедиторська діяльність та інші); транспортні договори; відповідальність на транспорті; акти, претензії, позови. В Особливій частині могли б знайти відображення особливості правового регулювання господарської діяльності окремих видів транспорту, зокрема: правове регулювання господарської діяльності у сферах автомобільного транспорту; залізничного транспорту; повітряного транспорту; морського транспорту; внутрішнього водного транспорту; правове регулювання перевезень вантажів у прямому змішаному сполученні (мультимодальних перевезень).
Наведені складові Загальної та Особливої частин майбутнього Транспортного кодексу сьогодні можуть знайти місце у легальній або хоча б доктринальній концепції удосконалення й упорядкування транспортного законодавства. А уже пізніше за цими складовими значною за кількістю та рівнем командою науковців може бути розроблено відповідні проєкти майбутнього кодифікованого акту, винесені на громадське обговорення, а в підсумку затверджені і прийняті як кодифікований закон.
Components of the General and Special Parts of the future Transport Code today can find a place in the legal or at least doctrinal concept of improving and streamlining transport legislation. And later, according to these components, a significant number and level of a team of scientists can develop appropriate drafts of the future codified act, submitted for public discussion, and eventually approved and adopted as a codified law.