Короткий опис(реферат):
У монографії комплексно досліджено відносини, що виникають при наданні послуг у сфері освіти. Було наведено погляди вчених з різних галузей права (передусім з господарського, цивільного й адміністративного). Визначено і досліджено переважну більшість елементів правового статусу навчальних закладів, класифіковано послуги у сфері освіти і визначено напрями їх більш ефективного регулювання. Запропоновано розширити Господарський і Цивільний кодекси відповідними главами, а як альтернативу чинному законодавству – прийняти Освітній кодекс. Визначено шляхи більш ефективного використання майна навчальних закладів, організації їх діяльності, більш ефективного управління ними, удосконалення внутрішньогосподарських відносин у діяльності навчальних закладів.
Суть розробки, основні результати:
This monograph comprehensively investigated the relations arising in the provision of education services. It was given the views of scientists from different fields of law (especially in commercial, civil and administrative). Defined and explored the vast majority of the legal status of educational institutions, classified services in education and the directions of their better regulation.Proposed to expand the Commercial and Civil Codes respective heads, and as an alternative to the current legislation – adopt Educational Code. The paths more efficient use of property of educational institutions organize their activities more effective management, improvement of farm relations in the educational institutions.