У тезах доповіді вказано на помилковість українського законодавця у питанні обмеження організаційно-правових форм для закладів вищої освіти та інших суб’єктів права. Вказано на невірність застосування примусової реорганізації ЗВО в умовах війни.
Вказано на негативність законодавця у час, не на багато більший за три роки, замінити правовий режим майна – права господарського відання і права оперативного управління не проробленими у праві України конструкціями. Тому учасниками процесу нормопроєктування має бути розроблено, запропоновано і реалізовано значне збільшення строків реорганізації державних, комунальних та інших підприємств (хоча б десять років з моменту скасування правового режиму воєнного стану). Логічно скасувати заборону використання правових режимів майна – права господарського відання і права оперативного управління.
The report's theses point out the Ukrainian legislator's error in limiting organizational and legal forms for higher education institutions and other legal entities. The incorrectness of the application of forced reorganization of higher education institutions in wartime is indicated.
The negativity of the legislator in a period not much longer than three years is indicated, replacing the legal regime of property – the right of economic management and the right of operational management with constructions not developed in the law of Ukraine. Therefore, the participants in the process of normative drafting should develop, propose and implement a significant increase in the terms of reorganization of state, municipal and other enterprises (at least ten years from the moment of the abolition of the legal regime of martial law). It is logical to cancel the ban on the use of the legal regimes of property – the right of economic management and the right of operational management.