У тезах доповіді показано, що із можливим скасуванням Господарського кодексу України виникне прогалина у регулюванні відносин із спеціальним режимом господарювання, зокрема тим, що діє на певних територіях та за участі певних суб’єктів, зокрема багатьох суб’єктів із ЗСУ.
Зроблено висновок, що очевидні помилки, допущені раніше під час нормопроєктування, мають своєчасно виправлятися. Запропоновано у статті 17 «Прикінцеві і перехідні положення» Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 9 січня 2025 року № 4196-IX видалити частину третю зі змістом: «Визнати Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону». Також потрібне повернення законів України, які б надали можливість утворення у межах певних географічних територій спеціальних економічних зон та у межах адміністративно-територіальних одиниць територій пріоритетного розвитку.
The report's theses show that with the possible abolition of the Economic Code of Ukraine, a gap will arise in the regulation of relations with a special economic regime, in particular, those operating in certain territories and with the participation of certain entities, including many entities from the Armed Forces of Ukraine.
It is concluded that obvious errors made earlier during the legislative drafting should be corrected in a timely manner. It is proposed to delete part three of Article 17 "Final and Transitional Provisions" of the Law of Ukraine "On the Features of Regulation of the Activities of Legal Entities of Certain Organizational and Legal Forms in the Transitional Period and Associations of Legal Entities" dated January 9, 2025 No. 4196-IX with the content: "To recognize the Economic Code of Ukraine (Vidomosti Verkhovnoi Rada of Ukraine, 2003, Nos. 18-22, Art. 144) as having lost force from the date of entry into force of this Law." It is also necessary to return the laws of Ukraine that would allow the creation of special economic zones within certain geographical territories and priority development territories within administrative-territorial units.