Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теремецький, Владислав Іванович
dc.date.accessioned 2025-04-18T21:00:02Z
dc.date.available 2025-04-18T21:00:02Z
dc.date.issued 2022-04-30
dc.identifier.citation Теремецький В. І. Якість обслуговування у сфері медичного туризму. Економіко-правові дискусії: матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та науковців, 30 квітня 2022 р. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. 403 с. С. 382–385. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/1056
dc.description.abstract Розглянуто питання належної якості обслуговування та її відповідності (задоволення) очікуваним результатам конкретного замовника. Наголошено, що ефективність послуг у розглянутій сфері повинна вимірюватися з урахуванням двох складових: технічної якості, пов’язаної з одержуваною замовником послугою, та функціональною якістю, пов’язаною з тим, як (яким чином) він отримує послугу. Ці аспекти, у свою чергу, опосередковані іміджем виконавця послуги, який також є критерієм оцінки її якості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Льотна академія Національного авіаційного університету uk_UA
dc.relation.ispartofseries 1;2
dc.subject охорона здоров’я uk_UA
dc.subject медична допомога uk_UA
dc.subject медичні послуги uk_UA
dc.subject медичний туризм uk_UA
dc.subject медичний працівник uk_UA
dc.title Якість обслуговування у сфері медичного туризму uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.identifier.udc 330:340 (063)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу