dc.contributor.author |
Теремецький, Владислав Іванович |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-18T21:00:02Z |
|
dc.date.available |
2025-04-18T21:00:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-30 |
|
dc.identifier.citation |
Теремецький В. І. Якість обслуговування у сфері медичного туризму. Економіко-правові дискусії: матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та науковців, 30 квітня 2022 р. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. 403 с. С. 382–385. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/1056 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто питання належної якості обслуговування та її відповідності (задоволення)
очікуваним результатам конкретного замовника. Наголошено, що ефективність
послуг у розглянутій сфері повинна вимірюватися з урахуванням двох
складових: технічної якості, пов’язаної з одержуваною замовником послугою,
та функціональною якістю, пов’язаною з тим, як (яким чином) він отримує
послугу. Ці аспекти, у свою чергу, опосередковані іміджем виконавця послуги,
який також є критерієм оцінки її якості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Льотна академія Національного авіаційного університету |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
1;2 |
|
dc.subject |
охорона здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
медична допомога |
uk_UA |
dc.subject |
медичні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
медичний туризм |
uk_UA |
dc.subject |
медичний працівник |
uk_UA |
dc.title |
Якість обслуговування у сфері медичного туризму |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330:340 (063) |
|