Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Teremetskyi, Vladyslav
dc.contributor.author Loiko, Valeriia
dc.contributor.author Butenko, Andriy
dc.contributor.author Serohina, Svitlana
dc.contributor.author Sukhomlyn, Viktor
dc.contributor.author Теремецький, Владислав Іванович
dc.date.accessioned 2023-11-26T10:19:56Z
dc.date.available 2023-11-26T10:19:56Z
dc.date.issued 2022-12-29
dc.identifier.citation Loiko, V., Butenko, A., Teremetskyi, V., Serohina, S., & Sukhomlyn , V. (2022). Level of the information ecosystem of an educational institution and the impact of the digitization process on its development. Journal of the University of Zulia , 14(39), 474-491. https://doi.org/10.46925//rdluz.39.27 uk_UA
dc.identifier.issn 0041-8811
dc.identifier.uri https://produccioncientificaluz.org/index.php/rluz/article/view/39480/44530
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/780
dc.description Анотація Метою статті є формування методичних рекомендацій, алгоритму визначення рівня інформаційної екосистеми закладу освіти та виявлення сутності впливу процесу цифровізації на її розвиток і трансформацію. Використані методи дослідження: монографічний аналіз, аналіз і синтез, системний, економіко-математичне моделювання, узагальнення. Обґрунтовано, що сучасні інформаційні екосистеми закладів освіти України перебувають у стадії формування та на розвиток їхньої інформаційної екосистеми передусім впливає процес цифровізації. Зроблено висновок, що людина нової формації формується завдяки вдосконаленню та отриманню нових цифрових навичок. Ці навички є основою професійної діяльності та життєвою необхідністю людини нової формації. Підкреслено, що під впливом процесу цифровізації відбувається зміна системи освіти – перехід від пасивного навчання через слухання до активного навчання шляхом пошуку та вивчення інформації, обміну знаннями та навичками. Ключові слова: заклад освіти, інформація, цифровізація, навчання, цифрові навички. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the article is the formation of methodological recommendations, an algorithm for determining the level of an educational institution’s information ecosystem and the identification of the essence of the impact of the digitalization process onits development and transformation. The research methods used are monographic analysis, analysis and synthesis, systemic, economic-mathematical modeling, generalization.It has been substantiated that modern information ecosystems of educational institutions in Ukraine are in the process of formation and the development of their information ecosystem is affected by the process of digitalization. It has been concluded that a person of a new formation is formed due to the improvement and acquisitionof new digital skills. Those skills are the basis of professional activity and a vital necessity for a person of a new formation. It has been emphasized that there is a change in the education system –transition from passive learning by listening to active learning by searching and studying information, sharing knowledge and skills under the influence of the digitalization process. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Journal of the University of Zulia uk_UA
dc.relation.ispartofseries Vol. 14 No. 39 (2023);
dc.subject educational institution uk_UA
dc.subject information uk_UA
dc.subject digitization uk_UA
dc.subject teaching uk_UA
dc.subject digital skills uk_UA
dc.title Level of the information ecosystem of an educational institution and the impact of the digitization process on its develop uk_UA
dc.title.alternative Рівень інформаційної екосистеми закладу освіти та вплив процесу цифровізації на її розвиток uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi https://doi.org/10.46925//rdluz.39.27


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу