Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теремецький, Владислав Іванович
dc.contributor.author Teremetskyi, Vladyslav
dc.date.accessioned 2023-11-26T10:18:52Z
dc.date.available 2023-11-26T10:18:52Z
dc.date.issued 2023-07-26
dc.identifier.citation Теремецький В.І. Правове регулювання перетину державного кордону України біженцями в умовах воєнного стану. Приватне право і підприємництво. 2023. Вип. 23. С. 212–219. https://doi.org/10.32849/2409-9201.2023.23.26 uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/769
dc.description Abstract The scientific study is devoted to the peculiarities of the state border of Ukraine crossing by refugees under martial law. A general description of the legal status of refugees in Ukraine is given. Attention is drawn to the right to leave the territory of Ukraine. The conditions and procedures for the departure of refugees outside the state that granted them asylum are defined in international and Ukrainian legislation. The procedure for obtaining a refugee travel document for traveling abroad is defined. A general description of the conditions for the departure of Ukrainian citizens abroad during martial law is given. It is claimed that the restrictions on leaving the state territory, introduced for men under martial law, do not apply to foreigners who have received refugee status in Ukraine. A list of problems in obtaining a refugee travel document in the zone of active hostilities is determined. Attention is drawn to the fact that a refugee has no right to leave the territory of Ukraine without this document. The grounds and procedure for bringing a refugee to administrative responsibility for attempting to cross the state border without an appropriate travel document are established. The procedure for appealing the decision to apply an administrative fine is clarified. It is proposed to improve the legal regulation of the procedure for the departure of refugees abroad during martial law. The idea is to establish the possibility of traveling abroad without obtaining a travel document for those refugees who lived in the zone of active hostilities. It is proposed to establish the possibility of a refugee obtaining a travel document at any territorial department of the migration service. The possibility of exemption from administrative liability for those refugees who lived in the zone of active hostilities and tried to cross the state border without a travel document is substantiated. Keywords: refugees, foreigners, legal status, citizenship, human rights, martial law, crossing the state border, administrative responsibility, administrative offense, administrative penalty, State Migration Service of Ukraine uk_UA
dc.description.abstract Наукове дослідження присвячене особливостям перетину державного кордону України біженцями в умовах воєнного стану. Надано загальну характеристику правовому статусу біженців в Україні. Звернуто увагу на право біженців вільно залишати територію України. Визначено умови та порядок виїзду біженців за межі держави, яка надала їм притулок, згідно міжнародного та українського законодавства в. Розглянуто порядок отримання проїзного документа біженцем для виїзду за межі держави, яка надала притулок. Проанализовано порядок виїзду громадян України за кордон під час дії воєнного стану. Вказано, що обмеження на залишення території держави, запроваджені для чоловіків в умовах воєнного стану, не поширюються на іноземців, які отримали статус біженця в Україні. Визначено перелік проблем в отриманні проїзного документа біженця в зоні активних бойових дій. Зауважено, що біженець не має права залишити територію України без цього документа. Встановлено підстави та порядок притягнення біженця до адміністративної відповідальності за спробу перетину державного кордону України без відповідного проїзного документа. Розглянуто порядок оскарження рішення про застосування адміністративного стягнення. Запропоновано вдосконалити правове регулювання порядку виїзду біженців за кордон в умовах воєнного стану. Зокрема, обґрунтовано можливість: виїзду за кордон без отримання проїзного документа тих біженців, які проживали у зоні активних бойових дій; отримання біженцем проїзного документа у будь-якому територіальному відділі міграційної служби; звільнення від адміністративної відповідальності тих біженців, які проживали у зоні активних бойових дій і здійснили спробу перетинання державного кордону України за відсутності проїзного документа. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва імені академіка Ф. Г. Бурчака Національної академії правових наук України uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2023 Вип. 23.;
dc.subject біженці uk_UA
dc.subject іноземці uk_UA
dc.subject правовий статус uk_UA
dc.subject права людини uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject громадянство uk_UA
dc.subject перетин державного кордону uk_UA
dc.subject адміністративна відповідальність uk_UA
dc.subject адміністративне правопорушення uk_UA
dc.subject адміністративне стягнення uk_UA
dc.subject Державна міграційна служба України uk_UA
dc.title Правове регулювання перетину державного кордону України біженцями в умовах воєнного стану uk_UA
dc.title.alternative Legal Regulation of the State Border of Ukraine the Crossing By Refugees Under the Conditions of Marital State uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi https://doi.org/10.32849/2409-9201.2023.23.26
dc.identifier.udc 342.951: 314.745.22] (477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу