Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Теремецький, Владислав Іванович | |
dc.contributor.author | Чумак, Володимир Валентинович | |
dc.contributor.author | Teremetskyi, Vladyslav | |
dc.contributor.author | Chumak, Volodymyr | |
dc.date.accessioned | 2023-11-26T10:18:10Z | |
dc.date.available | 2023-11-26T10:18:10Z | |
dc.date.issued | 2023-06-30 | |
dc.identifier.citation | Теремецький В.І., Чумак В. В. Правове регулювання повноважень державної митної служби щодо запобігання та протидії контрабанді. Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка. 2023. Вип. 2 (102). С. 162–172. https://doi.org/10.33766/2524-0323.102.162-172 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2524-0323 | |
dc.identifier.uri | https://luhbulletin.dnuvs.ukr.education/index.php/main/article/view/112 | |
dc.identifier.uri | https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/761 | |
dc.description | Abstract: The scientific study is devoted to the peculiarities of the legal regulation of the powers of the State Customs Service in prevention and countermeasures against smuggling. The norms of legislation and by-laws are studied. The conclusions and proposals of scientists who devoted their work to the activities of customs bodies are investigated. The list of powers of customs authorities in combating smuggling is established. A description of the term "smuggling" is provided. The procedure for carrying out procedural actions that can be carried out to prevent smuggling is determined. It is stated that to prevent smuggling, customs officers can carry out customs inspection, personal inspection, questioning of persons suspected of smuggling, and temporary seizure of vehicles used for illegal movement of goods across the customs border. Representatives of law enforcement agencies can involve customs officials to carry out such operative and investigative measures as controlled delivery and controlled movement of goods through customs border. It is proposed to define the concept of "smuggling" in the norms of the Customs Code of Ukraine. Smuggling should be considered as the illegal movement of food and non-food goods, vehicles, historical, cultural, and currency values, explosive, poisonous, radioactive substances, weapons, and ammunition across the customs border of Ukraine. It is proposed to cancel the provision of the Regulation on the State Customs Service, which provides for the right of customs officials to carry out investigative activities. Among the norms of the Criminal Code of Ukraine, it is worth providing the specifics of the personal examination of persons suspected of smuggling, as well as the rules for the temporary seizure of animals that have become objects of smuggling. Keywords: smuggling, legal responsibility, customs and law enforcement agencies, fight against smuggling, prevention and countering of smuggling, commercial goods. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наукове дослідження присвячено особливостям правового регулювання повноважень Державної митної служби України у сфері запобігання та протидії контрабанді. Вивчено норми законодавчих і підзаконних актів. Досліджено висновки і пропозиції науковців, які присвятили свої праці діяльності митних органів. Встановлено перелік повноважень митних органів у сфері боротьби з контрабандою. Надано характеристику терміну «контрабанда». Визначено порядок здійснення окремих процесуальних дій, які можуть бути здійснені для запобігання контрабанді. Стверджено, що для запобігання контрабанді працівники митниці можуть провести митне обстеження, особистий огляд, опитування осіб, які підозрюються в контрабанді, а також тимчасове вилучення транспортних засобів, що використовуються для незаконного переміщення товарів через митний кордон. Представники правоохоронних органів можуть залучити посадових осіб митниці для проведення таких оперативно-розшукових заходів, як контрольована поставка та контрольоване переміщення товарів через митний кордон. Запропоновано закріпити визначення поняття «контрабанда» в нормах Митного кодексу України. Контрабанду слід розглядати як незаконне переміщення через митний кордон України продовольчих і непродовольчих товарів, транспортних засобів, історико-культурних і валютних цінностей, вибухових, отруйних, радіоактивних речовин, зброї та боєприпасів. Також запропоновано скасувати норму Положення про Держмитслужбу, яка передбачає право посадових осіб митниці здійснювати оперативно-розшукову діяльність. Серед норм МК України варто передбачити особливості особистого огляду осіб, які підозрюються в контрабанді, а також правила тимчасового вилучення тварин, які сталипредметами контрабанди. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Донецький державний університет внутрішніх справ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 2 (102); | |
dc.subject | контрабанда | uk_UA |
dc.subject | юридична відповідальність | uk_UA |
dc.subject | митні та правоохоронні органи | uk_UA |
dc.subject | боротьба з контрабандою | uk_UA |
dc.subject | запобігання та протидія контрабанді | uk_UA |
dc.subject | товари комерційного призначення | uk_UA |
dc.title | Правове регулювання повноважень державної митної служби щодо запобігання та протидії контрабанді | uk_UA |
dc.title.alternative | Legal Regulation of The Authorities of The State Customs Service Regarding Prevention and Anti-Smuggling | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.33766/2524-0323.102.162-172 | |
dc.identifier.udc | 343.976 |