dc.contributor.author |
Деревянко, Богдан Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Derevyanko, Bogdan |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T09:19:25Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T09:19:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-07 |
|
dc.identifier.citation |
Деревянко Б. Перспективи забезпечення національної безпеки України. Організаційно-правове забезпечення національної безпеки в умовах воєнного стану: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 7 липня 2023 року). Донецький державний університет внутрішніх справ. Кропивницький, 2023. С. 91–93. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/726 |
|
dc.description.abstract |
Запропоновано Україні після переможного завершення війни і навіть за умови вступу до НАТО та/або отримання ядерної зброї ретельніше вибудовувати міжнародні відносини з керівництвом окремих країн або і з окремими країнами незалежно від зміни влади у них. Видається, що особливий характер повинні мати відносини України з такими економічно великими країнами, як КНР та Турецька Республіка; відверто обережний характер повинні мати відносини України із такими країнами, як республіка білорусь, кндр, ісламська республіка іран, Угорщина, Республіка Казахстан, Вірменія, Туркменістан, Киргизстан, Таджикистан, ЦАР, ПАР, Куба, Венесуела та певною кількістю південноамериканських, африканських, азійських та острівних держав; урядом Грузії (Сакартвело).
У майбутньому відносини із усіма державами світу мають будуватися за аналогією із моделлю поведінки суб’єкта господарювання при визначенні можливості застосування позитивного або негативного стимулювання як форм забезпечення виконання господарських зобов’язань у відповідь на дії контрагента, а з окремими із названих держав та/або із їх лідерами відносини можуть вибудовуватися на основі прикладів застосування суб’єктом господарювання видів оперативно-господарських санкцій: «- встановлення в односторонньому порядку на майбутнє додаткових гарантій належного виконання зобов’язань стороною, яка порушила зобов’язання: зміна порядку оплати продукції (робіт, послуг), переведення платника на попередню оплату продукції (робіт, послуг), або на оплату після перевірки їх якості тощо; - відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання». |
uk_UA |
dc.description.abstract |
After the victorious end of the war, and even under the condition of joining NATO and/or obtaining nuclear weapons, Ukraine is suggested to more carefully build international relations with the leadership of individual countries or with individual countries regardless of the change of power in them. It seems that Ukraine's relations with such economically large countries as China and the Republic of Turkey should have a special character; Ukraine's relations with such countries as the republic of belarus, the DPRK, the islamic republic of iran, Hungary, the Republic of Kazakhstan, Armenia, Turkmenistan, Kyrgyzstan, Tajikistan, CAR, South Africa, Cuba, Venezuela and a certain number of South American, African, Asian and island states; by the Government of Georgia (Sakartvelo).
In the future, relations with all countries of the world should be built by analogy with the model of behavior of a business entity when determining the possibility of applying positive or negative incentives as forms of ensuring the fulfillment of economic obligations in response to the actions of the counterparty, and with some of the named countries and/or with by their leaders, relations can be built on the basis of examples of the application by the business entity of types of operational and economic sanctions: "- unilaterally establishing additional guarantees for the future of the proper fulfillment of obligations by the party that violated the obligations: changing the order of payment for products (works, services), transfer of the payer to preliminary payment of products (works, services), or to payment after checking their quality, etc.; - refusal to establish business relations for the future with the party that violates obligations". |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кропивницький: ДонДУВС |
uk_UA |
dc.subject |
національна безпека |
uk_UA |
dc.subject |
НАТО |
uk_UA |
dc.subject |
ядерна зброя |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкт господарювання |
uk_UA |
dc.subject |
позитивне стимулювання |
uk_UA |
dc.subject |
негативне стимулювання |
uk_UA |
dc.subject |
оперативно-господарські санкції |
uk_UA |
dc.subject |
national security |
uk_UA |
dc.subject |
NATO |
uk_UA |
dc.subject |
nuclear weapons |
uk_UA |
dc.subject |
economic entity |
uk_UA |
dc.subject |
positive stimulation |
uk_UA |
dc.subject |
negative stimulation |
uk_UA |
dc.subject |
operational and economic sanctions |
uk_UA |
dc.title |
Перспективи забезпечення національної безпеки України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Prospects for ensuring the national security of Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |