Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Деревянко, Богдан Володимирович | |
dc.contributor.author | Derevyanko, Bogdan | |
dc.date.accessioned | 2023-07-07T10:15:19Z | |
dc.date.available | 2023-07-07T10:15:19Z | |
dc.date.issued | 2023-06-26 | |
dc.identifier.citation | Деревянко Б.В. Про невідповідність скасування Господарського кодексу України інтересам держави та народу України. Сучасний розвиток державотворення та правотворення в Україні: проблеми теорії та практики: матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (26 червня 2023 року, м. Київ): Зб. тез наук. праць. За заг. редакцією М.В. Трофименко. Київ: МДУ, 2023. С. 42–45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/684 | |
dc.description.abstract | Наведено аргументи на користь залишення Господарського кодексу України. Зокрема у Конституції України є положення про свободу підприємництва, свободу вибору організаційно-правової форми діяльності, наявність термінів, притаманні Господарському кодексу України. А найбільша проблема полягає у тому, що державу планується позбавити від залишку українських державних та комунальних підприємств через передачу їх майна у приватні руки. На початку 1990-х років значна частина державної власності опинилася за безцінь у приватних руках. Сьогоднішня економічна ситуація мабуть є гіршою за ситуацію 1990-х років. В умовах війни точно не слід експериментувати із добровільним відторгненням державної власності. | uk_UA |
dc.description.abstract | Arguments in favor of abandoning the Economic Code of Ukraine are presented. In particular, the Constitution of Ukraine has provisions on the freedom of entrepreneurship, the freedom to choose the organizational and legal form of activity, the existence of terms inherent in the Economic Code of Ukraine. And the biggest problem is that it is planned to rid the state of the remaining Ukrainian state and communal enterprises by transferring their property into private hands. At the beginning of the 1990s, a significant part of state property ended up in private hands for nothing. Today's economic situation is probably worse than the situation in the 1990s. In the conditions of war, one should definitely not experiment with the voluntary rejection of state property. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Маріупольський державний університет | uk_UA |
dc.subject | Господарський кодекс України | uk_UA |
dc.subject | Конституція України | uk_UA |
dc.subject | державна власність | uk_UA |
dc.subject | свобода підприємництва | uk_UA |
dc.subject | організаційно-правова форма | uk_UA |
dc.subject | державні підприємства | uk_UA |
dc.subject | комунальні підприємства | uk_UA |
dc.subject | Economic Code of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | Constitution of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | state property | uk_UA |
dc.subject | freedom of entrepreneurship | uk_UA |
dc.subject | legal form | uk_UA |
dc.subject | state enterprises | uk_UA |
dc.subject | utility companies | uk_UA |
dc.title | Про невідповідність скасування Господарського кодексу України інтересам держави та народу України | uk_UA |
dc.title.alternative | On the non-compliance of the cancellation of the Economic Code of Ukraine with the interests of the state and the people of Ukraine | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |