Repository of academic texts of The F. H. Burchak
SRI of Private Law NALS of Ukraine

Корпорація як суб’єкт корпоративних відносин

Show simple item record

dc.contributor.author Сіщук, Ліліана Василівна
dc.date.accessioned 2023-07-06T08:57:14Z
dc.date.available 2023-07-06T08:57:14Z
dc.date.issued 2013-05-25
dc.identifier.citation Сіщук Л. В. Корпорація як суб’єкт корпоративних відносин. Проблеми цивільного права та процесу: матеріали наук.–практ. конф., присвяченій пам’яті професора О. А. Пушкіна (25 травня 2013 р.). Х.: Харківський національний університет внутрішніх страв, Золота миля, 2013. С. 342 – 347. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/662
dc.description.abstract У тезах зазначено, що основною метою правового регулювання корпоративних відносин, які виникають при створенні корпорації, є належне забезпечення здійснення та охорони корпоративних прав учасників, якими останні наділяються при створенні юридичної особи корпоративного типу чи при вступі до корпорації у процесі її існування. Наявність корпоративних прав в учасників корпоративних відносин можна вважати тією кваліфікуючою ознакою, що дає можливість розглядати організацію юридичною особою корпоративного типу без окреслення обмеженого кола юридичних осіб як, наприклад ТОВ чи АТ, з тих, що передбачені цивільним законодавством, а також інші організаційно-правові форми юридичних осіб, що встановлюються законом, наприклад приватні підприємства і т. д. Таким чином, під корпорацією як суб’єктом права слід розуміти зареєстровану у встановленому законом порядку юридичну особу, яка створюється шляхом об’єднання майна та осіб з метою ведення підприємницької діяльності, учасники якої наділені щодо неї корпоративними правами. Основною кваліфікуючою ознакою корпорації є наявність корпоративних прав в учасників корпоративних відносин. Додатковими ознаками корпорації, що існують поряд із загальними ознаками юридичної особи та проявляються законодавцем в закріпленні за організацією статусу юридичної особи, є: наявність загального інтересу корпорації, який формується із сукупності інтересів учасників (засновників); наявність спільної мети, якою є отримання прибутку; об’єднання осіб та об’єднання капіталів учасників (засновників); наявність статутного (складочного) капіталу, поділеного на частки; здійснення підприємницької діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Х.: Харківський національний університет внутрішніх страв, Золота миля uk_UA
dc.relation.ispartofseries П78;
dc.subject корпорація uk_UA
dc.subject корпоративні відносини uk_UA
dc.subject юридична особа корпоративного типу uk_UA
dc.subject юридична особа приватного права uk_UA
dc.subject корпоративні права uk_UA
dc.title Корпорація як суб’єкт корпоративних відносин uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.identifier.udc 346+347


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account