Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Деревянко, Богдан Володимирович | |
dc.contributor.author | Derevyanko, Bogdan | |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T13:53:05Z | |
dc.date.available | 2023-03-03T13:53:05Z | |
dc.date.issued | 2022-12-09 | |
dc.identifier.citation | Деревянко Б.В. Диференційований захист прав людини залежно від професійних, часових і географічних критеріїв. Публічне управління: проведення реформи в Україні: матеріали ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої тижню права. (Луцьк, 9 грудня 2022 р.). Донецький національний технічний університет; [редкол.: С.В. Подкопаєв та ін.]. Луцьк, 2022. С. 10–14. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/572 | |
dc.description.abstract | Наведено три приклади наявної сьогодні дискримінації людей у правах залежно від професійних, часових чи географічних факторів: 1) положення спеціального законодавства про розміри посадових окладів стосовно посадових осіб виконавчої влади (на прикладі Державного бюро розслідувань) і судової гілок влади виконуються, а положення спеціального законодавства про розміри посадових окладів стосовно педагогічних, науково-педагогічних та наукових співробітників законодавцем неодноразово було відкладено; 2) сьогодні наявна дискримінація всередині групи внутрішньо-переміщених осіб (ВПО), оскільки ВПО, які отримали такий статус після 24 лютого 2022 року, мають значно більшу державну підтримку, ніж ВПО, які мали такий статус до названого терміну; 3) наявна дискримінація за громадянством та місцем фактичного проживання чи місцем перебування людини. Громадяни країни-члена НАТО, розташованої на кордоні із російською федерацією чи республікою білорусь чи недалеко від їх кордону є захищеними найсильнішими арміями світу на відміну від громадян інших країн (наприклад, України, Молдови, Грузії, Азербайджану). Так само громадянин України, який знаходиться на території країни-члена НАТО, є більш захищеним від військової агресії ніж громадянин України, який знаходиться на території України. Вказано на необхідність революційних реформувань законодавства та органів із забезпечення прав людини як на національному (у даному випадку українському) рівні, так і на рівні міжнародному, зокрема і в частині реформування самої системи забезпечення світової безпеки та заміни ООН новою більш дієвою організацією. | uk_UA |
dc.description.abstract | Three examples of today's discrimination of people in terms of rights depending on professional, temporal or geographical factors are given: 1) the provisions of special legislation on the size of official salaries in relation to officials of the executive power (on the example of the State Bureau of Investigation) and judicial branches of government are implemented, and the provisions of special legislation on the size of official salaries for pedagogical, scientific-pedagogical and scientific employees were repeatedly postponed by the legislator; 2) today there is discrimination within the group of internally displaced persons (IDPs), since IDPs who received such status after February 24, 2022, have much more state support than IDPs who had such status before the specified deadline; 3) there is discrimination based on citizenship and the actual place of residence or place of residence of a person. Citizens of a NATO member country located on the border with the Russian Federation or the Republic of Belarus or close to their border are protected by the strongest armies in the world, unlike citizens of other countries (for example, Ukraine, Moldova, Georgia, Azerbaijan). Likewise, a citizen of Ukraine who is located on the territory of a NATO member country is more protected from military aggression than a citizen of Ukraine who is located on the territory of Ukraine. It is pointed out the need for revolutionary reforms of legislation and human rights enforcement bodies both at the national (in this case, Ukrainian) and international levels, in particular in terms of reforming the world security system itself and replacing the UN with a new, more effective organization. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Луцьк: Донецький національний технічний університет | uk_UA |
dc.subject | Загальна декларація прав людини | uk_UA |
dc.subject | ООН | uk_UA |
dc.subject | Ліга націй | uk_UA |
dc.subject | дискримінація за професійною ознакою | uk_UA |
dc.subject | посадовий оклад | uk_UA |
dc.subject | внутрішньо-переміщені особи | uk_UA |
dc.subject | місце фактичного проживання | uk_UA |
dc.subject | країни-члени НАТО | uk_UA |
dc.subject | Universal Declaration of Human Rights | uk_UA |
dc.subject | UN | uk_UA |
dc.subject | League of Nations | uk_UA |
dc.subject | discrimination on professional grounds | uk_UA |
dc.subject | salary | uk_UA |
dc.subject | internally displaced persons | uk_UA |
dc.subject | place of actual residence | uk_UA |
dc.subject | NATO member countries | uk_UA |
dc.title | Диференційований захист прав людини залежно від професійних, часових і географічних критеріїв | uk_UA |
dc.title.alternative | Differentiated protection of human rights depending on professional, temporal and geographical criteria | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |