Repository of academic texts of The F. H. Burchak
SRI of Private Law NALS of Ukraine

Диференційований захист прав людини залежно від професійних, часових і географічних критеріїв

Show simple item record

dc.contributor.author Деревянко, Богдан Володимирович
dc.contributor.author Derevyanko, Bogdan
dc.date.accessioned 2023-03-03T13:53:05Z
dc.date.available 2023-03-03T13:53:05Z
dc.date.issued 2022-12-09
dc.identifier.citation Деревянко Б.В. Диференційований захист прав людини залежно від професійних, часових і географічних критеріїв. Публічне управління: проведення реформи в Україні: матеріали ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої тижню права. (Луцьк, 9 грудня 2022 р.). Донецький національний технічний університет; [редкол.: С.В. Подкопаєв та ін.]. Луцьк, 2022. С. 10–14. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/572
dc.description.abstract Наведено три приклади наявної сьогодні дискримінації людей у правах залежно від професійних, часових чи географічних факторів: 1) положення спеціального законодавства про розміри посадових окладів стосовно посадових осіб виконавчої влади (на прикладі Державного бюро розслідувань) і судової гілок влади виконуються, а положення спеціального законодавства про розміри посадових окладів стосовно педагогічних, науково-педагогічних та наукових співробітників законодавцем неодноразово було відкладено; 2) сьогодні наявна дискримінація всередині групи внутрішньо-переміщених осіб (ВПО), оскільки ВПО, які отримали такий статус після 24 лютого 2022 року, мають значно більшу державну підтримку, ніж ВПО, які мали такий статус до названого терміну; 3) наявна дискримінація за громадянством та місцем фактичного проживання чи місцем перебування людини. Громадяни країни-члена НАТО, розташованої на кордоні із російською федерацією чи республікою білорусь чи недалеко від їх кордону є захищеними найсильнішими арміями світу на відміну від громадян інших країн (наприклад, України, Молдови, Грузії, Азербайджану). Так само громадянин України, який знаходиться на території країни-члена НАТО, є більш захищеним від військової агресії ніж громадянин України, який знаходиться на території України. Вказано на необхідність революційних реформувань законодавства та органів із забезпечення прав людини як на національному (у даному випадку українському) рівні, так і на рівні міжнародному, зокрема і в частині реформування самої системи забезпечення світової безпеки та заміни ООН новою більш дієвою організацією. uk_UA
dc.description.abstract Three examples of today's discrimination of people in terms of rights depending on professional, temporal or geographical factors are given: 1) the provisions of special legislation on the size of official salaries in relation to officials of the executive power (on the example of the State Bureau of Investigation) and judicial branches of government are implemented, and the provisions of special legislation on the size of official salaries for pedagogical, scientific-pedagogical and scientific employees were repeatedly postponed by the legislator; 2) today there is discrimination within the group of internally displaced persons (IDPs), since IDPs who received such status after February 24, 2022, have much more state support than IDPs who had such status before the specified deadline; 3) there is discrimination based on citizenship and the actual place of residence or place of residence of a person. Citizens of a NATO member country located on the border with the Russian Federation or the Republic of Belarus or close to their border are protected by the strongest armies in the world, unlike citizens of other countries (for example, Ukraine, Moldova, Georgia, Azerbaijan). Likewise, a citizen of Ukraine who is located on the territory of a NATO member country is more protected from military aggression than a citizen of Ukraine who is located on the territory of Ukraine. It is pointed out the need for revolutionary reforms of legislation and human rights enforcement bodies both at the national (in this case, Ukrainian) and international levels, in particular in terms of reforming the world security system itself and replacing the UN with a new, more effective organization. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Луцьк: Донецький національний технічний університет uk_UA
dc.subject Загальна декларація прав людини uk_UA
dc.subject ООН uk_UA
dc.subject Ліга націй uk_UA
dc.subject дискримінація за професійною ознакою uk_UA
dc.subject посадовий оклад uk_UA
dc.subject внутрішньо-переміщені особи uk_UA
dc.subject місце фактичного проживання uk_UA
dc.subject країни-члени НАТО uk_UA
dc.subject Universal Declaration of Human Rights uk_UA
dc.subject UN uk_UA
dc.subject League of Nations uk_UA
dc.subject discrimination on professional grounds uk_UA
dc.subject salary uk_UA
dc.subject internally displaced persons uk_UA
dc.subject place of actual residence uk_UA
dc.subject NATO member countries uk_UA
dc.title Диференційований захист прав людини залежно від професійних, часових і географічних критеріїв uk_UA
dc.title.alternative Differentiated protection of human rights depending on professional, temporal and geographical criteria uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account