Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деревянко, Богдан Володимирович
dc.date.accessioned 2023-03-03T09:10:14Z
dc.date.available 2023-03-03T09:10:14Z
dc.date.issued 2022-07
dc.identifier.citation Деревянко Б.В. Окремі питання забезпечення інформаційної безпеки в умовах активної війни. Забезпечення публічної безпеки і порядку в умовах воєнного стану: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 1 липня 2022 року). Донецький державний університет внутрішніх справ. Кропивницький, 2022. С. 118–120. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/570
dc.description.abstract Серед інших висновків зазначено, що на контрольованій українською владою території жодним чином не повинен мати місце в медіапросторі пропагандистський контент. Боротьбою із таким контентом мають займатися відповідні технічні структурні підрозділи СБУ, МВС, ЗСУ. У свою чергу, громадськість, а особливо професійна юридична громадськість, мають перманентно нагадувати про цю проблему і вимагати прийняття спеціальних підзаконних актів, спрямованих на пошук та виділення коштів, а також організацію процесів закупівлі, розподілу і використання технічних засобів. Також зважаючи на те, що на сьогодні ситуація із приховуванням оперативної і таємної інформації знаходиться на незадовільному стані, слід підтвердити попередню нашу пропозицію: «Уявляється, що вирішенням піднятих проблем в умовах воєнного стану має бути виконання одночасно двох дій: 1) Визначити, що будь-які посадові особи мають узгоджувати зміст стратегічно важливої інформації, повʼязаної із організацією життєдіяльності населення та роботи органів виконавчої влади із представниками ЗСУ. Інформацію, що стосується діяльності будь-яких підрозділів ЗСУ на будь-яких територіях України, коментувати посадовим особам цивільних органів виконавчої влади слід заборонити; 2) Журналістам, блогерам та будь-яким іншим особам слід заборонити надавати стратегічно-важливу інформацію без посилання на першоджерело. Інформація з посиланням на певну посадову особу повинна передаватися дослівно, а в письмових джерелах у паперових чи електронних носіях має братися у лапки. Після цього особа може коментувати таку інформацію, зазначивши, що це її особистий аналіз та її особиста думка. Відповідно, порушення цих двох приписів має бути сформоване у Кодексі України про адміністративні правопорушення як склад правопорушення, а це діяння, вчинене повторно, свідомо або якщо завдало тяжкі наслідки, – навіть у КК України як склад злочину». uk_UA
dc.description.abstract Among other conclusions, it is stated that in the territory controlled by the Ukrainian authorities, in no way should propaganda content take place in the media space. The fight against such content should be dealt with by the relevant technical structural units of the Security Service of Ukraine, the Ministry of Internal Affairs, and the Armed Forces. In turn, the public, and especially the professional legal community, should permanently remind about this problem and demand the adoption of special by-laws aimed at finding and allocating funds, as well as organizing the processes of procurement, distribution and use of technical means. Also, taking into account the fact that today the situation with the concealment of operational and secret information is in an unsatisfactory state, our previous proposal should be confirmed: "It seems that the solution to the problems raised in the conditions of martial law should be the simultaneous implementation of two actions: 1) Determine that any – which officials should coordinate the content of strategically important information related to the organization of the population's life and the work of executive authorities with representatives of the Armed Forces. Officials of civil executive bodies should be prohibited from commenting on information related to the activities of any units of the Armed Forces in any territories of Ukraine; 2) Journalists, bloggers and any other persons should be prohibited from providing strategically important information without reference to the original source. Information with reference to a certain official should be given verbatim, and written sources in paper or electronic media should be enclosed in quotation marks. After that, the person can comment on such information, noting that this is their personal analysis and their personal opinion. Accordingly, the violation of these two prescriptions should be formed in the Code of Ukraine on Administrative Offenses as a component of the offense, and this act, committed repeatedly, knowingly or if it caused serious consequences, even in the Criminal Code of Ukraine as a component of the crime. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кропивницький: Донецький державний університет внутрішніх справ uk_UA
dc.subject інформаційна безпека uk_UA
dc.subject відкрита війна uk_UA
dc.subject захист інформації uk_UA
dc.subject російська пропаганда uk_UA
dc.subject пропагандистський радіо-контент uk_UA
dc.subject Центр протидії дезінформації uk_UA
dc.subject захоплення чи звільнення населених пунктів uk_UA
dc.subject посадові особи uk_UA
dc.subject informational security uk_UA
dc.subject open war uk_UA
dc.subject information protection uk_UA
dc.subject russian propaganda uk_UA
dc.subject propaganda radio content uk_UA
dc.subject Center for Combating Disinformation uk_UA
dc.subject capturing or liberating settlements uk_UA
dc.subject officials uk_UA
dc.title Окремі питання забезпечення інформаційної безпеки в умовах активної війни uk_UA
dc.title.alternative Some issues of ensuring information security in conditions of active war uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу