Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деревянко, Богдан Володимирович
dc.contributor.author Derevyanko, Bogdan
dc.date.accessioned 2022-09-25T17:50:43Z
dc.date.available 2022-09-25T17:50:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Деревянко Б.В. Відносно доцільності прийняття окремого закону України «Про мультимодальні перевезення». Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ): матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.) / редкол.: Д.В. Швець (голова), О.М. Бандурка, С.М. Гусаров та ін.; МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків: ХНУВС, 2020. С. 173–175. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/520
dc.description.abstract Питання відносно доцільності прийняття окремого закону України «Про мультимодальні перевезення» має вирішуватися у комплексі із питанням щодо прийняття окремого транспортного «мультикодексу», який поєднає у собі регулювання усіх правовідносин, повʼязаних із діяльністю усіх можливих видів транспорту. Про це розмови ведуться давно, але допоки реальні законопроекти відсутні. Якщо ж у найближчій перспективі прийняття такого «мультикодексу» не очікується, то прийняття наведеного чи іншого законопроекту є нагальним. Зрозуміло, що одразу після його прийняття постануть питання щодо зміни його окремих положень та доповнення його новими нормами. Питання про доцільність його існування, рівно як і про доцільність існування інших «транспортних» кодексів і законів поновляться з моменту появи реальних перспектив прийняття окремого великого «мультикодексу». uk_UA
dc.description.abstract The issue of the expediency of adopting a law of Ukraine "On multimodal transportation" should be addressed in conjunction with the adoption of a separate transport "multicode", which combines the regulation of all legal relations related to the activities of all possible modes of transport. Talks about this have been going on for a long time, but so far there are no real bills. If the adoption of such a "multicode" is not expected in the near future, the adoption of this or another bill is urgent. The question of the expediency of its existence, as well as the expediency of the existence of other "transport" codes and laws will be renewed from the moment of the appearance of real prospects for the adoption of a separate large "multicode". uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Харків: ХНУВС uk_UA
dc.subject Господарський кодекс України uk_UA
dc.subject мультимодальні перевезення uk_UA
dc.subject Міністерство інфраструктури України uk_UA
dc.subject перевезення вантажів у прямому змішаному сполученні uk_UA
dc.subject договір мультимодального перевезення uk_UA
dc.subject Economic Code of Ukraine uk_UA
dc.subject multimodal transportation uk_UA
dc.subject Ministry of Infrastructure of Ukraine uk_UA
dc.subject transportation of goods in direct mixed communication uk_UA
dc.subject multimodal transportation contract uk_UA
dc.title Відносно доцільності прийняття окремого закону України «Про мультимодальні перевезення» uk_UA
dc.title.alternative On the feasibility of adopting a special law of Ukraine "On multimodal transportation" uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу