dc.contributor.author |
Деревянко, Богдан Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Derevyanko, Bogdan |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-25T17:50:39Z |
|
dc.date.available |
2022-09-25T17:50:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Деревянко Б.В. Застосування сучасних технологій у промисловості і транспорті України як елемент інтеграції до європейського економічного простору. «Актуальні проблеми трудового, земельного та екологічного права в умовах євроінтеграції»: матеріали круглого столу 07 жовтня 2020 року / [відп. за вип.: д.ю.н., професор, завідувач кафедри трудового та соціального права О.Г. Боднарчук, к.е.н., провідний фахівець кафедри трудового та соціального права І.О. Луценко]. Ірпінь, Університет державної фіскальної служби України, 2020. С. 35–38. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/519 |
|
dc.description.abstract |
У тезах доповіді зазначено, що українська економіка має шанс наздогнати економіки розвинених європейських та інших держав лише через масштабне переведення промисловості на генерацію та використання у виробничому процесі енергії, отриманої з альтернативних джерел, а транспорту – на роботу на водневих двигунах внутрішнього згоряння. В іншому випадку інтегруватися до європейського економічного простору, заїхавши на автомобілі середини ХХ століття із небезпечним для європейської екології та вкрай неекономним вуглеводневим двигуном внутрішнього згоряння, буде навіть фізично неможливо. Забезпечення прориву в українській промисловості і транспорті має бути здійснене на основі підґрунтя у вигляді спеціального господарського законодавства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The abstracts of the report state that the Ukrainian economy has a chance to catch up with the economies of developed European and other countries only through large-scale transfer of industry to generation and use in the production process of energy from alternative sources, and transport - to work on hydrogen internal combustion engines. Otherwise, it will be even physically impossible to integrate into the European economic area by driving a car in the middle of the twentieth century with a dangerous for the European environment and extremely uneconomical hydrocarbon internal combustion engine. Ensuring a breakthrough in Ukrainian industry and transport should be based on a basis in the form of special economic legislation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України |
uk_UA |
dc.subject |
субʼєкт господарювання |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні технології |
uk_UA |
dc.subject |
транспорт |
uk_UA |
dc.subject |
енергія, отримана з альтернативних джерел |
uk_UA |
dc.subject |
електромобілі |
uk_UA |
dc.subject |
водневі двигуни |
uk_UA |
dc.subject |
європейський економічний простір |
uk_UA |
dc.subject |
господарське законодавство |
uk_UA |
dc.subject |
economic entity |
uk_UA |
dc.subject |
modern technology |
uk_UA |
dc.subject |
transport |
uk_UA |
dc.subject |
energy obtained from alternative sources |
uk_UA |
dc.subject |
electric cars |
uk_UA |
dc.subject |
hydrogen engines |
uk_UA |
dc.subject |
European Economic Area |
uk_UA |
dc.subject |
economic legislation |
uk_UA |
dc.title |
Застосування сучасних технологій у промисловості і транспорті України як елемент інтеграції до європейського економічного простору |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Application of modern technologies in industry and transport as part of Ukraine's integration to the European Economic Area |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |