Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Деревянко, Богдан Володимирович | |
dc.contributor.author | Derevyanko, Bogdan | |
dc.date.accessioned | 2022-09-24T07:34:15Z | |
dc.date.available | 2022-09-24T07:34:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Деревянко Б. В. Питання правового стимулювання електрифікації міського пасажирського транспорту України. Травневі правові читання: Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції здобувачів та викладачів закладів вищої освіти. Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2019. С. 67–70. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/503 | |
dc.description.abstract | Зроблено висновок, що найбільш ефективним у вирішенні завдань електрифікації міського пасажирського транспорту сьогодні буде застосування до відповідних державних, комунальних та приватних підприємств засобів регулюючого впливу держави на діяльність суб’єктів господарювання, основні з яких названо Господарським кодексом України у пункті 2 статті 12, та статтях 13-17. Завдяки їм та іншим засобам через імперативні та диспозитивні методи управління економікою можна буде знизити споживання вуглеводнів у сфері міського пасажирського транспорту, провести його електрифікацію та забезпечити енергетичну та економічну незалежність держави. | uk_UA |
dc.description.abstract | It is concluded that the most effective in solving the problems of urban passenger transport electrification today will be the use of the means of regulatory influence of the state on the activity of economic entities to the relevant state, communal and private enterprises, the main ones of which are called the Economic Code of Ukraine in paragraph 2 of Article 12, and in the articles 13-17. Thanks to them and other means through imperative and disposable methods of economic management, it will be possible to reduce the consumption of hydrocarbons in the area of urban passenger transport, to carry out its electrification and to ensure the energy and economic independence of the state. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України | uk_UA |
dc.subject | міський пасажирський транспорт | uk_UA |
dc.subject | електрифікація | uk_UA |
dc.subject | Господарський кодекс України | uk_UA |
dc.subject | засоби регулюючого впливу держави | uk_UA |
dc.subject | енергетична та економічна незалежність держави | uk_UA |
dc.subject | city passenger transport | uk_UA |
dc.subject | electrification | uk_UA |
dc.subject | Economic Code of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | means of regulating state influence | uk_UA |
dc.subject | energy and economic independence of the state | uk_UA |
dc.title | Питання правового стимулювання електрифікації міського пасажирського транспорту України | uk_UA |
dc.title.alternative | The issues of legal stimulation of electrification of city passenger transport of Ukraine | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |