dc.contributor.author |
Деревянко, Богдан Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Derevyanko, Bogdan |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-24T07:34:01Z |
|
dc.date.available |
2022-09-24T07:34:01Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Деревянко Б. В. Окремі питання ліцензування зовнішньоекономічних операцій. Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції «Сімнадцяті осінні юридичні читання» (м. Хмельницький, 19–20 жовтня 2018 року): у 2-х част. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2018. Частина друга. С. 34–37. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/499 |
|
dc.description.abstract |
В Україні порядок переміщення небезпечних вантажів за кордон крім внутрішнього законодавства визначається також положеннями Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів від 3 вересня 1957 року, до якої Україна приєдналася у 2000 році. Сьогодні значну кількість перевезень усередині ЄС та між державами-членами ЄС і Україною здійснюють саме українські перевізники. Але якщо у європейських державах ліцензійним, загальним господарським і адміністративним законодавством захищається якість доріг і безпека громадян та суб’єктів господарювання, то у нас захист доріг і учасників дорожнього руху від наслідків роботи великовантажних автомобілів майже відсутній. А тому необхідно підтримати пропозиції А.С. Філіпенко і розширити перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню і внести до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» наступний вид діяльності: виконання робіт і надання послуг, пов’язаних з перевезенням небезпечних вантажів та небезпечних відходів, оскільки реалізація такої пропозиції дозволить синхронізувати українське і європейське законодавство та підготувати вітчизняних перевізників до виконання міжнародних правил. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Today, a significant number of shipments within the EU and between EU Member States and Ukraine are carried out by Ukrainian carriers. Licensed, general economic and administrative legislation protects the quality of roads and the safety of citizens and economic entities in European countries. The protection of roads and road users from the consequences of the operation of lorries in Ukraine is almost absent. Therefore, it was proposed to expand the list of types of economic activities subject to licensing, and to add to the article 7 of the Law of Ukraine "On Licensing Types of Economic Activities" a new type of activity. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Хмельницький університет управління та права |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкт господарювання |
uk_UA |
dc.subject |
українські перевізники |
uk_UA |
dc.subject |
ліцензування |
uk_UA |
dc.subject |
господарське законодавство |
uk_UA |
dc.subject |
адміністративне законодавство |
uk_UA |
dc.subject |
захист доріг |
uk_UA |
dc.subject |
economic entity |
uk_UA |
dc.subject |
Ukrainian carriers |
uk_UA |
dc.subject |
licensing |
uk_UA |
dc.subject |
economic legislation |
uk_UA |
dc.subject |
administrative legislation |
uk_UA |
dc.subject |
protection of roads |
uk_UA |
dc.title |
Окремі питання ліцензування зовнішньоекономічних операцій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Certain issues of licensing of foreign economic operations |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |