Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деревянко, Богдан Володимирович
dc.contributor.author Derevyanko, Bogdan
dc.date.accessioned 2022-08-17T12:47:28Z
dc.date.available 2022-08-17T12:47:28Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Деревянко Б.В. Щодо компетенції навчальних закладів у відносинах зі споживачами освітніх послуг. Новітні наукові дослідження держави і права: Збірн. наук. праць / за ред. П.М. Шапірка, О.В. Козаченка. Миколаїв: Іліон, 2012. С. 37–42. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/444
dc.description.abstract Зобов’язання ВНЗ вести освітню діяльність випливає з чинного законодавства і наявності у нього свідоцтва про державну акредитацію, але ніяк не з договору. Диплом про освіту дається не в силу договору, а у зв’язку з тим, що випускник ВНЗ володіє необхідним рівнем знань, вмінь та навичок і успішно витримав випускні іспити. Не договором, а чинним законодавством визначаються і обов’язки учнів. Проте таку позицію можна підтримати лише в цілому, оскільки договір не може не породжувати прав та обов’язків, а відповідно не бути компетенційним актом. Інакше нівелюється саме значення договору. Дійсно, основний обсяг компетенції НЗ у відносинах із споживачами своїх послуг та іншими суб’єктами господарювання чи державними органами визначається законодавством. Проте окрема частина взаємних прав та обов’язків НЗ і замовників виникає на основі договору. Серед них можна назвати чи не найбільш важливі на сьогоднішній день питання про розмір і порядок оплати споживачем чи замовником наданих освітніх та інших послуг. А загалом обсяг компетенції НЗ у відносинах зі споживачами може ситуативно варіюватися і не може визначатися за правилами будь-якої однієї галузі права. uk_UA
dc.description.abstract Main volume competence educational institutions in dealing with consumers of services and other entities or state bodies determined by law. However, some of the mutual rights and obligations of educational institutions and customers arising from the contract. Among them are the important questions about the size and payments consumer or customer provided educational and other services. The scope of competence educational institutions in relationships with consumers can vary situationally and can not be determined by the rules of any one branch of law. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Миколаїв: Іліон uk_UA
dc.subject зобов’язання ВНЗ uk_UA
dc.subject освітня діяльність uk_UA
dc.subject державна акредитація uk_UA
dc.subject диплом про освіту uk_UA
dc.subject обсяг компетенції НЗ uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject комерційна значущість uk_UA
dc.subject випускник uk_UA
dc.subject commitment Universities uk_UA
dc.subject educational activities uk_UA
dc.subject State accreditation uk_UA
dc.subject education certificate uk_UA
dc.subject volume of competence educational institution uk_UA
dc.subject consumer uk_UA
dc.subject commercial importance uk_UA
dc.subject graduate uk_UA
dc.title Щодо компетенції навчальних закладів у відносинах зі споживачами освітніх послуг uk_UA
dc.title.alternative Regarding the competence of educational institutions in relations with consumers of educational services uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу