dc.contributor.author |
Деревянко, Богдан Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Derevyanko, Bogdan |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-08T08:48:33Z |
|
dc.date.available |
2022-08-08T08:48:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Деревянко Б.В. Економічна безпека підприємств Донецького регіону в умовах неоголошеної війни. Правове регулювання фінансових послуг: національний, європейський, глобалізаційний виміри: матер. Науково-практичного круглого столу (Суми, 28 січня 2022 р.). Суми: Сумський державний університет, 2022. С. 21–23. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/403 |
|
dc.description.abstract |
Раніше і за підсумками тез доповіді було зроблено висновок, що ситуацію в економіці Донецького регіону міг би виправити комплекс заходів, пов’язаних із стимулюванням внутрішніх та зовнішніх інвестицій у промисловість та сільське господарство регіону із одночасним внесенням змін до норм законодавства. Держава може через застосування наявних засобів регулюючого впливу держави на діяльність суб’єктів господарювання, основні з яких названо у частині 2 статті 12 Господарського кодексу України намагатися підвищувати основні показники діяльності підприємств регіону та держави загалом. Серед основних засобів найбільший ефект може бути від надання державою інвестиційних, податкових та інших пільг, а також надання дотацій, компенсацій, цільових інновацій та субсидій та ін. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Earlier and based on the results of the report, it was concluded that the situation in the economy of Donetsk region could be corrected by a set of measures to stimulate domestic and foreign investment in industry and agriculture in the region while amending legislation. The state may, through the use of available means of regulatory influence of the state on the activities of economic entities, the main of which are named in Part 2 of Article 12 of the Economic Code of Ukraine, try to increase the basic performance of enterprises in the region and the state as a whole. Among fixed assets, the greatest effect may be from the provision of investment, tax and other benefits by the state, as well as the provision of grants, compensations, targeted innovations and subsidies, etc. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Суми: Сумський державний університет |
uk_UA |
dc.subject |
економічна безпека |
uk_UA |
dc.subject |
Донецький регіон |
uk_UA |
dc.subject |
інвестиції |
uk_UA |
dc.subject |
засоби регулюючого впливу держави |
uk_UA |
dc.subject |
Господарський кодекс України |
uk_UA |
dc.subject |
інвестиційні, податкові та інші пільги |
uk_UA |
dc.subject |
economic security |
uk_UA |
dc.subject |
Donetsk region |
uk_UA |
dc.subject |
investments |
uk_UA |
dc.subject |
means of regulatory influence of the state |
uk_UA |
dc.subject |
Economic Code of Ukraine |
uk_UA |
dc.subject |
investment, tax and other benefits |
uk_UA |
dc.title |
Економічна безпека підприємств Донецького регіону в умовах неоголошеної війни |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Economic security of enterprises in the Donetsk region in the conditions of undeclared war |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |