Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Давидова, Наталія Олександрівна | |
dc.contributor.author | Davydova, Nataliya O. | |
dc.contributor.author | Mendzhul, Maria V. | |
dc.contributor.author | Менджул, Марія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-01T18:58:35Z | |
dc.date.available | 2022-08-01T18:58:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Давидова Н.О., Менджул М.В. Правове регулювання цифровізації як вектору розвитку приватного права та прикладі освітніх відносин. Університетські наукові записки, 2021, № 1(79), С. 43-54 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2078-9165 | |
dc.identifier.uri | https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/377 | |
dc.description.abstract | Досліджується цифрова трансформація суспільства та правове регулювання інформатизації сфери освіти. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології є невід’ємним елементом діяльності кожного підприємства й організації, вони використовуються в кожній сфері людської діяльності, де освіта не є виключенням. Інформатизація освіти — це досить складна сучасна тенденція, пов’язана з упровадженням в навчально-виховний процес різного роду інформаційних засобів, що працюють на основі мікропроцесорів, а також електронної продукції і нових педагогічних технологій, що базуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій для навчання. Можна виділити декілька напрямів цифровізації освіти, кожен з яких вже отримав чи очікує на нормативно-правове регулювання. ІТ-технології займають первинне місце в освітній реформі, що наразі відбувається в Україні. Сучасне законодавство України та, зокрема рамковий освітній законом визначили такі напрями цифровізації освітньої сфери: онлайн подача документів для вступу у заклад освіти; віднесення інформаційно-комунікаційна компетентності до ключових компетентностей; залучення інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес у формі активізації дистанційної форми навчання; розширення методології навчання через появу методів кахут та освітній хакатон; відкритість та загальнодоступність інформації про діяльність закладів освіти на веб-сайтах; бенчмаркінг та рейтингування закладів освіти; формування та прозорість державних електронних баз з питань освіти; запровадження електронного документообігу, застосування інформаційно-аналітичної системи «Навчання»; використання електронного кабінету здобувача освіти та викладача; електронні бібліотечні фонди; боротьба з академічним плагіатом; онлайн репозитарій; застосування штучного інтелекту в освіті. Застосування інформаційних технологій може покращити рівень освіти та підтримувати рівновагу між залученням досягнень науки і техніки, з одного боку, та людського персоналу, з іншого, до процесу навчання. Інформаційно-комунікаційні технології та застосування штучного інтелекту у недалекому майбутньому не замінить людину-викладача, але істотно змінить акценти в освітньому процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Університетські наукові записки | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1(79), 2021; | |
dc.subject | правове регулювання | uk_UA |
dc.subject | освітнє право | uk_UA |
dc.subject | IT-право | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | цивільне право | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.title | Правове регулювання цифровізації як вектору розвитку приватного права та прикладі освітніх відносин | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |