Repository of academic texts of The F. H. Burchak
SRI of Private Law NALS of Ukraine

Правове регулювання цифровізації як вектору розвитку приватного права та прикладі освітніх відносин

Show simple item record

dc.contributor.author Давидова, Наталія Олександрівна
dc.contributor.author Davydova, Nataliya O.
dc.contributor.author Mendzhul, Maria V.
dc.contributor.author Менджул, Марія Василівна
dc.date.accessioned 2022-08-01T18:58:35Z
dc.date.available 2022-08-01T18:58:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Давидова Н.О., Менджул М.В. Правове регулювання цифровізації як вектору розвитку приватного права та прикладі освітніх відносин. Університетські наукові записки, 2021, № 1(79), С. 43-54 uk_UA
dc.identifier.issn 2078-9165
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/377
dc.description.abstract Досліджується цифрова трансформація суспільства та правове регулювання інформатизації сфери освіти. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології є невід’ємним елементом діяльності кожного підприємства й організації, вони використовуються в кожній сфері людської діяльності, де освіта не є виключенням. Інформатизація освіти — це досить складна сучасна тенденція, пов’язана з упровадженням в навчально-виховний процес різного роду інформаційних засобів, що працюють на основі мікропроцесорів, а також електронної продукції і нових педагогічних технологій, що базуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій для навчання. Можна виділити декілька напрямів цифровізації освіти, кожен з яких вже отримав чи очікує на нормативно-правове регулювання. ІТ-технології займають первинне місце в освітній реформі, що наразі відбувається в Україні. Сучасне законодавство України та, зокрема рамковий освітній законом визначили такі напрями цифровізації освітньої сфери: онлайн подача документів для вступу у заклад освіти; віднесення інформаційно-комунікаційна компетентності до ключових компетентностей; залучення інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес у формі активізації дистанційної форми навчання; розширення методології навчання через появу методів кахут та освітній хакатон; відкритість та загальнодоступність інформації про діяльність закладів освіти на веб-сайтах; бенчмаркінг та рейтингування закладів освіти; формування та прозорість державних електронних баз з питань освіти; запровадження електронного документообігу, застосування інформаційно-аналітичної системи «Навчання»; використання електронного кабінету здобувача освіти та викладача; електронні бібліотечні фонди; боротьба з академічним плагіатом; онлайн репозитарій; застосування штучного інтелекту в освіті. Застосування інформаційних технологій може покращити рівень освіти та підтримувати рівновагу між залученням досягнень науки і техніки, з одного боку, та людського персоналу, з іншого, до процесу навчання. Інформаційно-комунікаційні технології та застосування штучного інтелекту у недалекому майбутньому не замінить людину-викладача, але істотно змінить акценти в освітньому процесі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Університетські наукові записки uk_UA
dc.relation.ispartofseries 1(79), 2021;
dc.subject правове регулювання uk_UA
dc.subject освітнє право uk_UA
dc.subject IT-право uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject цивільне право uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.title Правове регулювання цифровізації як вектору розвитку приватного права та прикладі освітніх відносин uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account