Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давидова, Наталія Олександрівна
dc.contributor.author Davydova, Nataliya O.
dc.date.accessioned 2022-08-01T08:47:36Z
dc.date.available 2022-08-01T08:47:36Z
dc.date.issued 2019-01-15
dc.identifier.citation Давидова Н.О. Сучасні тенденції розвитку освітнього права // Публічне право. 2019. – 1 (33). - C. 64-72. uk_UA
dc.identifier.issn 2306-9082
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/374
dc.description.abstract The article analyzes different approaches to the understanding of education law: 1) as an academic discipline, 2) as legal science, 3) as a branch of legislation, 4) as a branch of law. On the one hand, the system of law is a stable and conservative construct that has been developed to its present state over long period of time: it resists random addition of new elements. On the other hand, it can still evolve and develop new branches, for example of educational legislation. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються різні підходи до розуміння освітнього права: 1) як навчальної дисципліни, 2) як юридичної науки, 3) як галузі законодавства та 4) як галузі права. З одного боку, система права є доволі сталою, перевіреною часом конструкцією, яку не треба хаотично доповнювати новими елементами. З іншого боку, це не перешкоджає формуванню нових галузей законодавства, наприклад, освітнього законодавства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Публічне право uk_UA
dc.relation.ispartofseries 1(33), 2019;
dc.subject галузь права uk_UA
dc.subject освітнє право uk_UA
dc.subject галузь законодавства uk_UA
dc.subject юридична наука uk_UA
dc.subject навчальна дисципліна uk_UA
dc.title Сучасні тренди розвитку освітнього права uk_UA
dc.title.alternative Modern Trends in the Development of Education Law uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу