Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Давидова, Наталія Олександрівна | |
dc.contributor.author | Davydova, Nataliya O. | |
dc.date.accessioned | 2022-08-01T08:47:36Z | |
dc.date.available | 2022-08-01T08:47:36Z | |
dc.date.issued | 2019-01-15 | |
dc.identifier.citation | Давидова Н.О. Сучасні тенденції розвитку освітнього права // Публічне право. 2019. – 1 (33). - C. 64-72. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2306-9082 | |
dc.identifier.uri | https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/374 | |
dc.description.abstract | The article analyzes different approaches to the understanding of education law: 1) as an academic discipline, 2) as legal science, 3) as a branch of legislation, 4) as a branch of law. On the one hand, the system of law is a stable and conservative construct that has been developed to its present state over long period of time: it resists random addition of new elements. On the other hand, it can still evolve and develop new branches, for example of educational legislation. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізуються різні підходи до розуміння освітнього права: 1) як навчальної дисципліни, 2) як юридичної науки, 3) як галузі законодавства та 4) як галузі права. З одного боку, система права є доволі сталою, перевіреною часом конструкцією, яку не треба хаотично доповнювати новими елементами. З іншого боку, це не перешкоджає формуванню нових галузей законодавства, наприклад, освітнього законодавства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Публічне право | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1(33), 2019; | |
dc.subject | галузь права | uk_UA |
dc.subject | освітнє право | uk_UA |
dc.subject | галузь законодавства | uk_UA |
dc.subject | юридична наука | uk_UA |
dc.subject | навчальна дисципліна | uk_UA |
dc.title | Сучасні тренди розвитку освітнього права | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern Trends in the Development of Education Law | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |