Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давидова, Наталія Олександрівна
dc.contributor.author Davydova, Nataliya O.
dc.date.accessioned 2022-08-01T08:45:54Z
dc.date.available 2022-08-01T08:45:54Z
dc.date.issued 2018-06-01
dc.identifier.citation Давидова Н.О. Академічна свобода та автономія закладу освіти: межі здійснення // Підприємництво, господарство і право, 2018. 6 (268). – c. 21-24. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-8049
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/373
dc.description.abstract У статті розглядаються такі базові засади освітньої реформи як принцип інституційної автономії закладу освіти та академічної свободи учасника освітнього процесу. Робиться висновок, що між інституційною свободою закладу освіти та академічною свободою викладача може виникати конфронтація як конфлікт між колективним та індивідуальним інтересом. Необхідним є пошук демаркаційної межі між приватним і публічним началом у сфері освіти. uk_UA
dc.description.abstract Basic principles of educational reform are reviewed including institutional autonomy and academic freedom of teacher/professor. The conclusion is made that confrontation is possible between institutional freedom and academic freedom of professor as conflict between collective and private interest. The author highlights the necessity to search for delineation between private and public commencement in education sphere. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Підприємництво, господарство і право uk_UA
dc.relation.ispartofseries 6 (268) 2018;
dc.subject свобода uk_UA
dc.subject автономія uk_UA
dc.subject приватне право uk_UA
dc.subject публічне право uk_UA
dc.subject конфлікт інтересів uk_UA
dc.subject освітня інституція uk_UA
dc.subject заклад освіти uk_UA
dc.subject викладач uk_UA
dc.title Академічна свобода та автономія закладу освіти: межі здійснення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу