dc.contributor.author |
Давидова, Наталія Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Davydova, Nataliya O. |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-01T08:45:54Z |
|
dc.date.available |
2022-08-01T08:45:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-01 |
|
dc.identifier.citation |
Давидова Н.О. Академічна свобода та автономія закладу освіти: межі здійснення // Підприємництво, господарство і право, 2018. 6 (268). – c. 21-24. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-8049 |
|
dc.identifier.uri |
https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/373 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються такі базові засади освітньої реформи як принцип інституційної автономії закладу освіти та академічної свободи учасника освітнього процесу. Робиться висновок, що між інституційною свободою закладу освіти та академічною свободою викладача може виникати конфронтація як конфлікт між колективним та індивідуальним інтересом. Необхідним є пошук демаркаційної межі між приватним і публічним началом у сфері освіти. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Basic principles of educational reform are reviewed including institutional autonomy and academic freedom of teacher/professor. The conclusion is made that confrontation is possible between institutional freedom and academic freedom of professor as conflict between collective and private interest. The author highlights the necessity to search for delineation between private and public commencement in education sphere. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Підприємництво, господарство і право |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
6 (268) 2018; |
|
dc.subject |
свобода |
uk_UA |
dc.subject |
автономія |
uk_UA |
dc.subject |
приватне право |
uk_UA |
dc.subject |
публічне право |
uk_UA |
dc.subject |
конфлікт інтересів |
uk_UA |
dc.subject |
освітня інституція |
uk_UA |
dc.subject |
заклад освіти |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.title |
Академічна свобода та автономія закладу освіти: межі здійснення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |