Репозитарій академічних текстів
Науково-дослідного інституту
приватного права і підприємництва
імені академіка Ф.Г. Бурчака НАПрН України

Природоресурсна, ідеологічно-психологічна та освітньо-наукова складові виходу України з економічної кризи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деревянко, Богдан Володимирович
dc.contributor.author Derevyanko, Bogdan
dc.date.accessioned 2022-07-04T08:29:37Z
dc.date.available 2022-07-04T08:29:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Деревянко Б.В. Природоресурсна, ідеологічно-психологічна та освітньо-наукова складові виходу України з економічної кризи. Правничий часопис Донецького національного університету імені Василя Стуса. 2021. № 1. С. 4–16. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.ndippp.gov.ua/handle/765432198/233
dc.description.abstract У статті через аналіз природоресурсної, ідеологічно-психологічної та освітньо-наукової складових було визначено напрями виходу України із економічної кризи. Показано, що Україна має достатню кількість корисних копалин, родючих ґрунтів, водних, тваринних, рослинних та інших ресурсів, що можуть бути використані для виходу з економічної кризи. Частина ресурсів, зокрема чорноземні ґрунти, прісна вода, флора і фауна, клімат і ландшафт, мають унікальний характер. Використання названих та інших елементів природоресурсної складової має спиратися на застосування новітніх технологій, спрямованих на виготовлення високотехнологічної та іншої кінцевої продукції, що характеризують інтенсивний тип розвитку. У статті звернено увагу на ідеологічно-психологічну складову, яка зазвичай недооцінюється. Важливі елементи цієї складової та їхній вплив на людину, суспільство і державу часто офіційно не визнаються наукою і практикою. Російська Федерація непрямо підтверджує існування недосліджених сучасною фізикою, біологією та іншими науками видів енергії, повʼязаних із психікою людини. Показано позитивні і негативні приклади впливу елементів цієї складової на психіку великих груп людей, обʼєднаних за певною ознакою (географічною, ментальною, професійною тощо). Підтверджено унікальність державних символів України, зокрема малого державного герба. Зазначено, що українське суспільство ідентифікує себе із державними символами, а вони закладають програму досягнення народом високих звершень, успіхів та перемог. Освітньо-наукова складова є не менш важливою за дві попередні. У статті наведено приклад досягнення високих економічних результатів США після запровадження широкомасштабної державної підтримки сфер науки та освіти у 1960-ті рр. Вказано на плани США підвищити у 2022 р. видатки на сферу освіти з 73 до 103 млрд. дол. США, а на сферу науки – до 171 млрд. дол. США. Розвиток суспільства і держави має пряму пропорційну залежність від рівня фінансування сфер освіти і науки. Вихід України з економічної кризи можливий через застосування революційно високого підвищення рівня фінансування сфер освіти і науки. Це має реалізовуватися через застосування різноманітних заходів регулюючого впливу держави на діяльність субʼєктів сфер освіти і науки, названих у ст. 12 Господарського кодексу України, та інших. uk_UA
dc.description.abstract The article defines the directions of Ukraine’s recovery from the economic crisis by analyzing natural resource-based, ideological-psychological and educational-scientific components. It is shown that Ukraine has a sufficient amount of minerals, fertile soils, water, animals, plants, and other resources that can be used to overcome the economic crisis. Some of the resources, in particular chernozem soils, freshwater, flora and fauna, climate and landscape, have a unique character. The use of these and other elements of the natural resource-based component should be based on the use of the 16 latest technologies aimed at manufacturing high-tech and other end products that characterize an intensive type of development. The article draws attention to the ideological and psychological component, which is usually underestimated. Important elements of this component and their impact on individuals, society and the state are often not officially recognized by science and practice. The Russian Federation indirectly confirms the existence of types of energy, unexplored by modern physics, biology and other sciences, associated with the human psyche. The authors show positive and negative examples of the influence of the elements of this component on the psyche of large groups of people, united by a certain criterion (geographic, mental, professional, etc.). The uniqueness of the state symbols of Ukraine, in particular the small state emblem, has been confirmed. It is noted that the Ukrainian society identifies itself with state symbols, and they lay the program for the people to achieve high achievements, successes and victories. The educational and scientific component is no less important than the previous two. The article provides an example of the achievement of high economic results in the United States after the introduction of large-scale state support for the spheres of science and education in the 1960s. It is stated that the US plans to increase spending on education from 73 to 103 billion US dollars in 2022 and up to 171 billion US dollars in the sphere of science. The development of society and the state is directly proportional to the level of funding for the spheres of education and science. Ukraine’s exit from the economic crisis is possible due to the application of a revolutionary high increase in the level of funding for education and science. This should be implemented by applying various measures of the state’s regulatory impact on the activities of subjects in the spheres of education and science, listed in Article 12 of the Economic Code of Ukraine, etc. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вінниця: Донецький національний університет імені В. Стуса uk_UA
dc.subject природоресурсна складова uk_UA
dc.subject ідеологічно-психологічна складова uk_UA
dc.subject освітньонаукова складова uk_UA
dc.subject економічна криза uk_UA
dc.subject природні ресурси uk_UA
dc.subject корисні копалини uk_UA
dc.subject родючі ґрунти uk_UA
dc.subject державні символи uk_UA
dc.subject видатки на освіту і науку uk_UA
dc.subject natural resources component uk_UA
dc.subject ideological and psychological component uk_UA
dc.subject educational and scientific component uk_UA
dc.subject economic crisis uk_UA
dc.subject natural resources uk_UA
dc.subject minerals uk_UA
dc.subject fertile soils uk_UA
dc.subject state symbols uk_UA
dc.subject spending on education and science uk_UA
dc.title Природоресурсна, ідеологічно-психологічна та освітньо-наукова складові виходу України з економічної кризи uk_UA
dc.title.alternative Natural resource-based, ideological, psychological and educational and scientific components of Ukraine’s recovery from the economic crisis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу